Internet Mall dostává v těchto dnech od tří investorů (současných vlastníků a Ondřeje Tomka) finanční injekci ve výši 275 milionů korun, které chce použít na expanzi, a už teď ví, že balicí linka, kterou letos instaluje jen kvůli Vánocům, mu v příštím roce stačit nebude. V příštím roce ji proto demontuje a postaví novou.
PPF Media přehodnotila investici 300 milionů do hyperlokálnězpravodajského projektu Naše adresa. Kdo nechápe, co na takové akci mohlo stát tolik peněz, vězte (mám to z důvěryhodného zdroje), že jednotlivé regionální týmečky se vybavovaly špičkovými notebooky za 40 tisíc a telefony bratru za 15 tisíc. Přitom se obojí dá pořídit za cenu zhruba čtvrtinovou.
Oba investorské příběhy obsahují jedno společné ponaučení: Jakmile jdou někam královské investice v domnění, že projekt přinese ještě královštější bohatství (případně z jakýchkoli jiných popudů), smrdí to nákupy bez rozmyslu a plýtváním, a to bez ohledu na to, v jakém společensko-politickém klimatu žijeme. Plýtvá se v socialismu, komunismu i kapitalismu. Penězi erárními i soukromými. Dost hnusný příběh.
Investoří harakikirikí
Leave a reply